برپایی ایستگاه صلواتی فاطمی به همت طلاب گلپایگانی

پنجشنبه ۷ اردیبهشت – ۰۱:۵۷:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- به مناسبت ایام فاطمیه و در راستای تعظیم شعائر دینی، به همت جمعی ازطلاب مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله گلپایگانی در ایستگاه صلواتی در میدان اصلی شهر گلپایگان برپا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این ایستگاه صلواتی که با حضور پرشور طلاب جوان همراه بود، در فضایی معنوی ، از عموم عزاداران و محبان اهل بیت (ع) در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پذیرایی به عمل آمد.
بنابر این گزارش، در حاشیه برپایی ایستگاه های صلواتی ، تنی چند از روحانیون و طلاب حوزه گلپایگان، به تبیین فضائل و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخته و به سوالات دینی عزاداران و مردم پاسخ می دادند.
این گزارش همچنین می افزاید: به مناسبت شهادت جانسوز دخت گرامی نبی اکرم (ص)، جمعی از طلاب و روحانیون گلپایگان، در محافل عزاداری این شهرستان واقع در بقاع متبرکه ، مساجد و حسینیه ها، شرکت کرده و به تبیین معارف نورانی اهل بیت (ع) پرداختند.
همچنین گفتنی است هیئت عزاداری مدرسه علمیه مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی با حضور مسئولان گلپایگان با حضور در امامزاده ۱۷ تن  این شهر، در عزای ام ابیها(س) اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۶۱۳۵۷۱۶۱۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.