برپایی غرفه کتاب‌های رادیویی

جام جم آنلاین: برپایی غرفه کتاب‌های رادیویی و تریبون آزاد ویژه جوانان از جمله برنامه‌های گروه فرهنگ رادیو جوان در نمایشگاه کتاب است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از ایصدا، مدیر گروه فرهنگ و جوان رادیو جوان گفت: در نمایشگاه کتاب، برنامه‌های روتین همچون «جوانی دربست»، «کافه رادیو»، «کلاس جوونی» و «چهل تکه» بخش‌هایی در ارتباط با کتاب خواهند داشت.

وی افزود: برنامه‌های دیگری چون «الفبای جوونی»، «باشگاه تعطیلات»، «روی موج ما بمون»، «کوچه هشتم» نیز در این ایام پخش می‌شوند و اخبار نمایشگاه را انعکاس خواهند داد.

یدالله گودرزی با بیان تفاوت برنامه‌های رادیو جوان در نمایشگاه کتاب نسبت به سال‌های قبل اظهار داشت: ما در سال‌ های قبل یک برنامه داشتیم ولی امسال با بهره بردن از تجربیات سال‌های قبل چند برنامه داشته و با بهترین امکان حضور خواهیم داشت.

وی یکی از فعال‌ترین بخش‌های رادیو جوان را در ایام نمایشگاه، باشگاه رادیو جوان برشمرد و عنوان کرد: این باشگاه برنامه‌ های متنوعی خواهد داشت و از جوانان علاقمند به گویندگی، نویسندگی و بازیگری ثبت‌نام می‌کند.
گودرزی افزود: همچنین چند برنامه چالشی هم خواهیم داشت که شامل تریبون آزاد است و جوانان می‌توانند آزادانه حرف‌هایشان را بزنند.

وی اضافه کرد: امسال غرفه کتاب‌های رادیویی هم خواهیم داشت. با این بخش قصد داریم بین کتاب و رادیو پیوند برقرار کنیم.

مدیر گروه فرهنگ و جوان رادیو جوان درباره برنامه‌های مشاعره این گروه نیز گفت: برنامه «قرار شاعرانه» در ایام نمایشگاه پخش می‌شود. این برنامه در طول سال به صورت هفتگی پخش می‌شود و فضای آن مشاعره است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.