برپایی کارگاه آموزشی فرماندهان گروه های دوام در جنوب تهران

یکشنبه ۱ مرداد – ۰۳:۴۹:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

به همت شهرداری منطقه ۲۰ انجام شد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۰ با هدف توانمند سازی و ارتقاء سطح آگاهی و دانش فنی کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان و سرگروههای ۳۰ گروه دوام این منطقه را برگزار کرد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ محسن کریمی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه با اعلام این خبرگفت : در این دوره آموزشی موضوعاتی از قبیل مدیریت حوادث ، فرماندهی حادثه ، شناسایی و پیشگیری از مخاطرات شریانهای حیاتی ، برنامه ریزی عملیات ، تریاژ و تخلیه مجروحین ، عملیات جستجو ونجات برای شرکت کنندگان تشریح شد.
وی هدف اصلی برگزاری این نوع کارگاهها را حفظ و پایداری گروههای مردمی و مشارکت آنان در عملیات امداد و نجات در مواقع بحرانی عنوان کرد و افزود: در این کارگاه آموزشی نقشه محلات بین فرماندهان گروههای دوام توزیع شد تا برنامه های عملیاتی محله خود از جمله شناسایی مکانهای اولویت دار برای امداد رسانی ، جمع آوری اطلاعات محله و اقدامات قبل و بعد از وقوع حوادث را استحصال کرده و بر روی نقشه جانمایی نمایند .
گفتنی است گروه های دوام ، نیروهای محلی و بومی هستند که به صورت داوطلب مورد آموزش های خاص قرار می گیرند و به عنوان اولین نیروهایی محسوب می شوند که در مدیریت بحران موثر هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۲۱۵۴۹۵۱۸۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.