برپایی مراسم افتتاحیه‌ نمایش “آخرین حکایت فرهاد”

۰۹م آذر ،

مراسم افتتاحیه‌ی نمایش “آخرین حکایت فرهاد” با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه‌ی تئاتر، سینما، تلویزیون و موسیقی، سه‌شنبه ۷آذر در تالار حافظ برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عممی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛ در این مراسم هنرمندانی چون پرویز پورحسینی، بهمن مفید، هنگامه مفید، جمال اجلالی، ژرژپطروسی، جمشید گرگین، هانیبال یوسف، بهزاد فراهانی، فهیمهرحیم‌نیا، منیژه محامدی، محمد اسکندری، بهرام شامحمدلو، افشین یداللهی، دکتر محمدرضا خاکی، مهوش افشارپناه، جلیل فرجاد، مریم امیرجلالی، خسرو احمدی، محمد شیری، افشین مقدم، بهروز معاونیانو… حضور داشتند.
در آغاز مراسم، بهزاد فراهانی در سخنان خود ضمن قدردانی از گروه اجرای نمایش «آخرین حکایت فرهاد» گفت: «این‌که در اولین اجرای هر نمایشی هنرمندان گرد هم می‌آیند و با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گومی‌کنند سنت پسندیده‌ای است که مرحوم سمندریانپایه‌گذارش بود. حالا هنرمندانی مثل خانم شهره سلطانی پیش‌قدم شده‌اند و این سنت را به خوبی ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند فراموش شود که بسیار قابل ستایش است.»
در ادامه‌ مراسم شهره سلطانی از حاضران خواست به یاد و احترام زنده‌یادفهیمه راستکار یک دقیقه سکوت کنند.
پس از اولین اجرای نمایش «آخرین حکایت فرهاد» که با استقبال تماشاگران مواجه شد، شهره سلطانی، کارگردان نمایش، گفت: «این نمایش را به عباس جوانمرد تقدیم کرده‌ام اما همچنین می‌خواهم نمایش را تقدیم کنم به همه‌ی هنرمندانی که قلب‌شان برای صحنه می‌تپد.»
این مراسم با اجرای زنده‌ی قطعاتی از موسیقی نمایش همراه بود.
لازم به ذکر است؛ نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به کارگردانی شهره سلطانی، تا ۲۸ آذرماه هر شب ساعت ۲۰ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود. بازیگران این نمایش محسن قصابیان، آناهیتا اقبال‌نژاد، رامین ناصرنصیر، مونا فرجاد، بهروز پناهنده، مارال فرجاد و شهره سلطانی می باشند.
گفتنی است؛علاقمندان برای تهیه‌ی بلیت می‌توانند به گیشه‌ی تالار وحدت یا پایگاه اینترنتی بنیاد رودکی به نشانی bonyadroudaki.irمراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.