برپایی آکادمی موسیقی در ایران

۲۴ام بهمن ،

پروژه صدای ایده‌آل پارسیان(آکادمی موزیک) به مرحله تولید نهایی رسیده و با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی این پروژه ثبت‌نام از متقاضیان آغاز می‌شود.
این پروژه که ابتدای سال جاری کلید خورد قرار بود مجموعه‌ای ۱۲۰ قسمتی تولید و تا مهرماه این مجموعه وارد شبکه نمایش خانگی شود که این اتفاق به تعویق افتاد.
پیش از این اعلام شده بود بود که در فصل اول این مجموعه ۴۰ قسمت مجزا تعریف شده و اشخاص از نقاط مختلف ایران پس از دریافت فراخوان و ثبت نام در این مسابقه و پس از قبول شدن در آزمون اولیه داوران برای شرکت در مسابقه مجموعه صدای ایده آل پارسیان به پایتخت دعوت می شوند تا شانس خود را برای شرکت در این مجموعه امتحان کنند.
به گزارش روابط عمومی این پروژه، در حال حاضر پایگاه اینترنتی رسمی پروژه «صدای ایده آل پارسیان» زیر نظر کارشناسان در حال آماده سازی است و به محض راه اندازی پایگاه اینترنتی فراخوان این مسابقه پخش و به مدت ۱۴ روز کاری مهلت برای ثبت نام در این مجموعه به علاقه مندان داده می گردد.
فرهاد اشرفی تهیه‌کننده این کار است و این مجموعه به سرپرستی محمدرضا چراغعلی و کارگردانی تلویزیونی آباریس تنظیفی و کارگردانی هنری سعید مرادی نژاد تولید خواهد شد.
این مجموعه که فضایی کنار هنرمندان سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی در سه فصل ۴۰ قسمتی با اجرای بهترین مجریان ایرانی برای اولین بار مسابقه آکادمی موسیقی ایرانی را به تصویر می کشند. در این مجموعه رقابت سالم ایرانی در فضای ایرانی و  صورت می‌گیرد و مردان ایرانی در این مسابقه صدای ایده‌آل پارسیان به رقابت می‌پردازند.

منبع: خبرآنلاین


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.