برپایی جشنواره فیلم های خارجی در تهران و اصفهان

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد سینمایی فارابی، در این جشنواره که از ۲۸ تیر ماه آغاز و تا ۱۷ مرداد ماه ادامه خواهد داشت، هفت فیلم سینمایی خارجی در سینماهای آزادی، فرهنگ، برج میلاد، پردیس ملت و شکوفه شهر تهران و سینماهای سپاهان و ساحل شهر اصفهان به نمایش درمی‌آید.

بر اساس برنامه‌ریز‌های به عمل آمده از سوی واحد پخش فارابی، فیلم‌های‌ ‘درخت زندگی’ ساخته ترنس مالیک در روزهای ۲۸ تا ۳۱ تیر ماه، ‘پسرکی با دوچرخه’ ساخته جان پیر داردن و لوک داردن از یکم تا سوم مرداد ماه، ‘عقاب’ ساخته کوین مک دونالد از چهارم تا ششم مرداد ماه، ‘جرم هنری’ ساخته مالکم ون وایلی از هفتم تا هشتم مرداد ماه، ‘ما یک پاپ داریم’ ساخته نانی مورتی از نهم تا ۱۱ مرداد ماه، ‘النا’ ساخته آندری زویاگنیتسف از ۱۲ تا ۱۴ مرداد ماه و «اسب تورین» ساخته بلا تار ۱۵ تا ۱۷ مرداد ماه در سینماهای ذکر شده به نمایش درمی‌آیند.

این فیلم‌ها به زبان اصلی، با صدای دالبی دیجیتال و زیرنویس فارسی نمایش داده می‌شود.

چنانچه فیلمی مورد استقبال تماشاگران قرار گیرد، زمان نمایش آن تمدید شده و از طریق سینماهای نمایش دهنده به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

همچنین پس از پایان جشنواره و از روز ۲۲ مرداد ماه اکران عمومی فیلم سینمایی ‘انسان‌های آزاد’ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ‘مهمت تانریسور’ محصول ترکیه آغاز می‌شود.

فراهنگ ** ۱۹۸۳ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۲۲۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.