برپایی دست کم ۳۰۰ غرفه بازارچه خیریه در جشن رمضان امسال

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت و گویی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد بیش از ۲۰۰ غرفه به تولیدات زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد اختصاص داده شده است که به عرضه تولیدات خود می پردازند.

‘محمدعلی هاشمی’ اضافه کرد: جشن رمضان که به همت کمیته امداد و شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شد، امسال به منظور استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود این نهاد و کاهش هر چه بیشتر هزینه های مربوطه، در مجتمع فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) واقع در سوهانک برگزار می شود.

وی افزود: جشن رمضان با هدف ارایه توانمندی های خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و آشنایی بیشتر مردم و مسوولین با فعالیت های این نهاد برگزار می شود.

این مقام مسوول یادآور شد در سال های گذشته یکی از مهم ترین اهداف در برگزاری جشن رمضان مراجعه مردم به غرفه های طرح اکرام ایتام برای شناسایی و حمایت ایتام در سراسر کشور بوده است که امسال این امر به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

هاشمی بیان داشت: در راستای ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در ماه رمضان طرح های مختلفی از جمله اطعام نیازمندان، طرح اکرام ایتام، طرح مفتاح الجنه، آزادی زندانیان، طرح محسنین، طرح شفا، طرح مشکوه و بازارچه جشن رمضان در حاشیه این جشن معنوی و ملی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، به منظور رفاه حال شهروندان علاقه مند به شرکت در جشن رمضان، شرکت واحد اتوبوسرانی آمادگی دارد تا به انتقال این افراد در مسیر رفت و برگشت به جشن رمضان اقدام کنند.

اجتمام ** ۱۷۸۸ **۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۱۵۷۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.