برپایی دهکده سلامت در بوستان تهرانی

۱۸فروردین۱۳،

شهرداری منطقه ۱۰ از برپایی دهکده سلامت در بوستان تهرانی، راه اندازی ۶۰ ایستگاه سلامت وبرگزاری ۶۵ کارگاه آموزش از ۱۸ فروردین به مدت یک هفته خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر هدف از برگزاری برنامه های هفته سلامت را داشتن جامعه ای مترقی در سایه سلامت و تندرستی جسمی و روحی بر شمرد و تصریح کرد: رویکرد برنامه های هفته سلامت شهرداری تهران بر اساس شعار امسال تحت عنوان فشار خون را جدی بگیریم تعریف شده و در همین راستا اهمیت وتوجه جدی به این شعار، سبب تضمین انسان و موقعیت در مسایل فردی و اجتماعی می گردد.
وی با اشاره به اهم برنامه های سلامت گفت: همچنین دهکده سلامت در بوستان تهرانی با برپایی ۱۰ غرفه کانونهای سلامت منطقه و استقرار ارگان های مسئول سلامت شامل آتش نشانی، کلانتری ، مرکز بهداشت جنوب، سازمان آب دبیر خانه جامعه ایمن، به همراه اجرای گروههای نمایشی، تقدیر و تشکراز فعالان حوزه سلامت به ارائه خدمات سلامت به شهروندان خواهند پرداخت.
وی در ادامه افزود: ۶۰ ایستگاه سلامت با برنامه های متنوع از جمله تست فشار خون، توزیع بروشور، مشاوره های مختلف در بوستان ها، مساجد و خانه های سلامت به ثروتمندان خدمات ارائه می دهند همچنین عیادت از بیماران بیمارستان و معلولان ، تقدیر و تشکر از اعضای شورای سلامت و . . . از برنامه های اجرایی در هفته سلامت خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره غذای سالم، برپایی ۳ همایش بزرگ با مضامین “کنترل فشار خون را جدی بگیرید، رابطه فشار خون و دیابت پزشک خانواده و نظام سلا‌مت” برگزاری مسابقات، فرهنگی، آموزشی در مدارس، برپایی تور گردشگری، اجرای برنامه های شاد و نمایش عروسکی، جشنواره غذا از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته سلامت برگزار خواهد شد. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.