برپایی دهکده سلامت منطقه ۵ در سرای محله پو‌نک

۲۰فروردین۱۳،

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ از ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی در دهکده سلامت خبر‌داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، منصور خسروی با اعلام این خبر افزود: با توجه به نقش مهم تغذیه سالم در سلامت جسمانی جشنواره غذا با هدف ترویج فرهنگ غذاهای سالم ایرانی و پیشگیری از بیماری های ناشی از مصرف بی رویه فست ‌فودها بر‌گزار‌می شود.
وی با اشاره به برنامه های متنوع پیش بینی شده در هفته سلامت اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع آموزشی با محوریت سلامت شهری و شهروندی در خانه های سلامت، مراکز آموزش و فرهنگی و مساجد اجرا می گردد.
وی با اشاره به برپایی دهکده سلامت در سرای محله پو‌نک تصریح کرد: دهکده با هماهنگی و حضور سازمان ها و نهادهای خدماتی همچون انتقال خون، هلال احمر، آتش نشانی، ستاد بحران و همچنین کانون های مردمی از قبیل کانون سالمندان به مدت یک هفته در ۲۰ ایستگاه برپا است.
به گفته خسروی فعالیت رسمی دهکده سلامت با موضوعات مشاوره، بهداشت و درمان، مدیریت بحران کودک و نوجوان، ایمنی و اطفاء حریق، کار‌آفرینی آغاز شد.
وی افزود: به مناسبت دومین روز هفته سلامت نیز با شعار فشار خون، تغذیه سالم و امنیت غذایی، مراسم عصرانه سالم و جشنواره غذا در این دهکده برگزار می گردد.
وی خاطر نشان کرد: توزیع کتابچه و بروشورهای آموزشی، اجرای تئاتر آموزشی با موضوع سلامت و همچنین مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های هفته سلامت عنوان کرد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.