برپایی دور دوم فعالیت مکتب حسین علیزاده در قزوین

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

دور دوم کلاس‌های مکتب حسین علیزاده، استاد مطرح و بنام موسیقی ایران کشورمان در شهر قزوین پیگیری می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ سعید محمدی مدیر مکتب حسین علیزاده با اعلام این خبر، گفت: روند برگزاری کلاس‌های مکتب استاد علیزاده که به سبب برنامه های کنسرت ایشان، وقفه ای چند ماهه داشته است با برگزاری دور دوم کلاسهای قزوین ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: این کلاس ها در روزهای ۱۳ تا ۱۵ آذرماه سال جاری در شهرستان قزوین برگزار می‌شود که پس از ثبت نام هنرجویان حاضر در دور اول، ظرفیت باقیمانده احتمالی کلاس ها، با ثبت نام از هنرجویان تازه تکمیل خواهد شد.

محمدی همچنین با اعلام اینکه همزمان با برگزاری کلاس های قزوین، امکانات جانبی سامانه اینترنتی مکتب استاد علیزاده هم فعال خواهد شد، خاطرنشان کرد: با فعال شدن بخش گالری عکس در ماه‌های قبل، هم زمان با کلاس های قزوین، بخش گالری کلیپ های منتخب تصویری و فایل های صوتی کلاس های آموزشی نیز، از طریق سامانه اینترنتی مکتب علیزاده جهت بهره‌گیری هرچه بیشتر هنرجویان در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند با اشتراک در خبرنامه سامانه اینترنتی مکتب علیزاده به آدرس www.maktab-alizadeh.com از خبرها مختلف مربوط به حسین علیزاده و فعالیت های مکتب ایشان مطلع شوند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.