برپایی نمایشگاه و جشنواره یک هفته با کانون بامحوریت ˈروخوانی کتابˈ

ˈحسین سمیعیˈ که روز گذشته در برنامه ˈگلستان سلامˈ سیمای مرکز گلستان سخن می گفت، اظهارداشت: این نمایشگاه و جشنواره از پانزدهم مهرمان سال جاری ابتدا بصورت متمرکز درمجتمع فرهنگی هنری گرگان و درادامه در کانون های سراسر استان با محوریت ˈروخوانی کتابˈ برگزار می شود.

به گفته وی، این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۳۰/۸ الی۳۰/۱۵ و تا ۲۰ مهرماه آماده بازدید کودکان و نوجوانان، خانواده ها و اولیای تربیتی از فعالیت های کانون پرورش فکری می باشد.

وی درباره برنامه های ویژه این هفته نیز گفت: در مجتمع فرهنگی هنری گرگان با همکاری نیروی انتظامی شهرک ترافیک ایجاد می شود و نیز کارناوال شادی در منطقه مرزی داشلی برون برای کودکان و نوجوانان راه اندازی خواهد شد.

سمیعی همچنین از سه نشست تخصصی مشاورین نوجوان کانون با مسئولین استانی خبر داد و گفت: گروه مشاورین نوجوان کانون نشست هایی با سه مسئول استانی خواهند داشت که طی آن نوجوانان با حقوق شهروندی خود، نقش خود در رسانه و همچنین سهم خود از امنیت آشنا می شوند.

به گفته وی یک هفته با کانون فرصتی است که مخاطبین با فعالیت های محوری و رسالت اصلی کانون آشنا شوند و پیش بینی می شود بیش از ۴۰۰۰ کودک و نوجوان به همراه خانواده ها و اولیاء تربیتی خود امسال از نمایشگاه بازدید نمایند.

۶۰۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.