برکناری آلگری از میلان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

باشگاه میلان ماسیمیلیانو آلگری را پس از شکست سنگین ۴ بر ۳ برابر ساسولو از کار برکنار کرد.

میلان در فصل جدید سری A ایتالیا نمایش کابوس‌واری را پشت سر گذاشته و با کسب تنها ۲۲ امتیاز از ۱۹ بازی در رده یازدهم جدول سری A قرار گرفته است.

باشگاه میلان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ماسیمیلیانو آلگری و دستیارانش به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شدند. به همین دلیل از آقای آلگری و کادر فنی‌شان به خاطر مدتی که در میلان بودند، تشکر می‌کنیم و آرزو می‌کنیم که در آینده موفق باشند.

باشگاه میلان همچنین اعلام کرد مائورو تاسوتی که ۱۷ سال در تیم میلان سابقه بازی دارد، به عنوان سرمربی موقت این تیم مشغول به کار خواهد شد و در بازی چهارشنبه شب در کوپا ایتالیا برابر اسپیزا روی نیمکت روسونری‌ها خواهد نشست.

آلگری از سال ۲۰۱۰ پس از دو سال حضور در تیم کالیاری به میلان پیوست و از آن زمان هدایت این تیم را بر عهده داشته است. او با میلان موفق به کسب قهرمانی در لیگ شد و همچنین به عنوان برترین مربی سری A نیز انتخاب شد. در سال بعد میلان در رده دوم جدول سری A ایستاد و سال گذشته پس از شروعی ضعیف، توانست در رده سوم قرار گیرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. آن‌ها در این فصل با نمایش ضعیفی که از خود ارائه دادند در رده یازدهم جدول قرار دارند و ۳۰ امتیاز با تیم صدرنشین یوونتوس فاصله دارند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.