برکناری موسوی هیچ ارتباطی به مصاحبه‌های وی با رسانه‌ها و آقای شاه آبادی ندارد

فروردین ۱۴۰۳

قادر آشنا در مراسم تودیع و معارفه رئیس تئاتر شهر گفت:برکناری موسوی هیچ ارتباطی به مصاحبه‌های وی با رسانه‌ها و آقای شاه آبادی ندارد.

  به گزارش هنرآنلاین،مراسم تودیع و معارفه رئیس مجموعه تئاتر شهر با حضور قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی،‌ سید صادق موسوی رئیس سابق تئاتر شهر، مهدی شفیعی معاون اداری مالی مرکز هنرهای نمایشی،‌ اتابک نادری رئیس تازه تئاتر شهر و جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتری در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد.

قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی نیز در این مراسم گفت: این تودیع و معارفه به این معنا نیست که خداحافظی صورت بگیرد زیرا آقای موسوی جزء مجموعه وزارت ارشاد می باشند، اتابک نادری هم هنرمند همین هنر است. اساساً جابه‌جایی منطقی است که آدم‌هایی که به پیشبرد برنامه‌های و سیاست‌ها نزدیک می باشند، در یک پست قرار بگیرند.

وی افزود: تنها سبب جابجایی این بود که من به موسوی گفتم فقط همین یک کار را داشته باشد و به کار دیگری نپردازد. بارها به من کارهای دیگری هم در کنار مدیریت مرکز هنرهای نمایشی پیشنهاد شد که آخرین آنها فعالیت در مرکز پژوهش‌های مجلس بود اما من ضمن عذرخواهی این پیشنهاد را رد کردم.

آشنا تصریح کرد: برکناری موسوی هیچ ارتباطی به مصاحبه‌های وی با رسانه‌ها و آقای شاه آبادی ندارد. حدود سه هفته پیش به این جمع بندی رسیدیم که این جابجایی باید در تئاتر شهر صورت بگیرد. من هیچ وقت نگفتم در اینجا بی‌نظمی وجود دارد. موسوی اگر بیشترین انتقادات را به من بکند می‌دانم که گزندی به من نخواهد رسید زیرا ذات او را ب خوبی می‌شناسم.

وی با اشاره به اینکه هیچ امری را به موسوی دیکته نکردم و او کاملا مستقل بوده است، بیان کرد: من به غیر از نمایش ترن که شخصا ورود کردم، هیچ سخنی را به ایشان دیکته نکردم؛‌ خودم نیز از زمانی که به مرکز هنرهای نمایشی آمدم هیچ مسئله‌ای به من دیکته نشده است البته معتقدم مرکز هنرهای نمایشی تا اقتدار لازم و مناسب این مرکز فاصله دارد و اقتدارش باید بیش از اینها باشد.

آشنا در پایان خاطرنشان کرد:‌ اتابک نادری دانش‌آموخته تئاتر است و در مجموعه سنگلج و جاهای دیگر تجارب بسیاری را داشته است؛ به همین سبب از او خواستیم به اینجا برای کمک بیاید.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.