برکنار نشده‌ام؛ جشن استادیوم آزادی برگزار می‌شود

ایران > دولت
استاندار تهران با تکذیب خبر برکناری خود گفت: جشن ستاد تسهیلات نوروزی در استادیوم آزادی با قدرت برگزار می‌شود.

مهر نوشت: مرتضی تمدن در مورد خبر برکناری خود از مسئولیت جشن بزرگ ستاد تسهیلات نوروزی گفت: خبری از برکناری من نیست و روی صندلی استانداری نشسته‌ام. همچنین جشن بزرگ ستاد تسهیلات نوروزی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی افزود: البته بعضی از چهره‌ها و صاحبنظران اظهارنظرهایی کرده‌اند که محترم است ولی می‌خواهم بگویم که این جشن صرفاً برای تجلیل از عزیزانی است که در بخش‌های مختلف در ستاد تسهیلات نوروزی فعالیت کرده‌اند. سال قبل این جشن در هر استان برگزار می‌شد ولی امسال به سبب پایان سال دولت دهم به صورت یکجا در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. همچنین بر اساس وظیفه ذاتی استانداری تامین امنیت این مراسم بر عهده ماست.

تمدن همچنین در مورد موضوع انتخابات شورای شهر تهران و ری هم گفت: اگر مجلس مصوبه خود را که هم اکنون در شورای نگهبان است تصویب و ابلاغ کند انتخابات ری متوقف می‌شود در غیر این صورت انتخابات به قوت خود باقی است.

وی در مورد موضوع افزایش کرایه تاکسی‌ها نیز گفت: قانون مشخص کرده که فرمانداری باید مصوبات شورای شهر را برای اجرا تایید کند. اگر شورای شهر همچنان اصرار کند و فرمانداری هم اصرار داشته باشد پرونده کرایه تاکسی‌ها به وزارت کشور ارجاع می‌شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.