برگزاری امتحانات خرداد در اردیبهشت

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

  خبرگزاری آریا-رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: برای اینکه امتحانات خرداد ماه با مسابقات جام جهانی تداخل نداشته باشد، امتحانات پایانی سال تحصیلی ۹۳-۹۲ را اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، عبدالرسول عمادی  رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش ، با بیان اینکه مرکز سنجش به دنبال اخذ مجوز برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی در اواخر اردیبهشت ماه از شورای عالی آموزش و پرورش است، گفت: چنانچه شورای عالی موافقت کند، امتحانات خرداد ماه چند روز زودتر آغاز می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه ۲۳، ۲۴ خرداد ماه زمان آغاز مسابقات جام جهانی است، برای اینکه امتحانات دانش‌آموزان تداخلی با بازی‌ها نداشته باشد، از اواخر اردیبهشت ماه امتحانات دانش‌آموزان را آغاز می‌کنیم.
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش امتحانات پایان سال تحصیلی را در خرداد ماه برگزار می‌کند اما برای اینکه دانش‌آموزان دغدغه‌ای در زمان امتحانات نداشته باشند، امتحانات را زودتر آغاز می‌کنیم که البته تاکنون شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع را قطعی نکرده و برگزاری امتحانات زودهنگام منوط به اخذ مجوز از این شوراست.
 


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.