برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم مقدمه‌ای برای خلق “حماسه سیاسی” است

۲۲خردادماه،

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با تاکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات آتی، گفت: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری در نظر دارند باید با حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد و پای صندوق‌های رأی تحقق یابد چراکه این مهم بیانگر حمایت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 “ابوالفضل ابوترابی” نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه  خبرنگاران، با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات و خلق “حماسه سیاسی”،  گفت: انتخابات پیش‌رو باید به گونه‌ای برگزار شود که شعر “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” و هرآنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است با مشارکت مردم خلق شود.
 
وی در ادامه افزود: حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری در نظر دارند باید با حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد و پای صندوق‌های رأی تحقق یابد چراکه این مهم بیانگر حمایت مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 
نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی بیانگر احساس تکلیف آحاد جامعه بوده و مشارکت در انتخابات تداوم حرکت راه امام و شهدا است لذا هر چه این انتخابات با شکوه  بیشتر برگزار شود، کشورمان در برابر خطرات و توطئه دشمنان مقاوم و محکم تر ایستادگی خواهد کرد.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: گزارشات و آمار جهانی بیانگر این مهم است که حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات از میانگین استانداردها بالاتر است بنابراین با توجه به اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر روستا قرار است در ۲۴ خرداد برگزار شود، به نظر می‌رسد حضور مردم بیش از پیش پر رنگ خواهد بود.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.