برگزاری بیست و یکمین مجمع قاریان تهران

جام جم آنلاین: بیست و یکمین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران چهارشنبه ۳۱ خرداد به همت فرهنگسرای قرآن در مسجد امام صادق علیه السلام برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، بیست ویکمین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران با حضور تعداد کثیری از قاطبه قرآنی پایتخت آخرین چهارشنبه خرداد ماه ۹۱ برگزار خواهد شد.

این محافل با سابقه اجرا از آذر ماه ۸۸، با حضور اساتید، قاریان ممتاز و بین المللی، گروه های تواشیح، سخنرانی اندیشمندان قرآنی ، اجرای مسابقات حضوری و اهدای جوایز نفیس و با هدف گردهمایی ماهانه قرآنیان و همچنین شناسایی فعالان جلسات قرآنی شهر، در مسجد جامع امام صادق (ع) برگزار شده است که بیست و یکمین دوره این مجمع با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ برگزار خواهد شد.

تجلیل از اساتید جلسات قرآنی شهر تهران یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری این محافل است که در مراسم این ماه اساتید ارجمندی از منطقه ۱۱ تهران همچون آقایان حسین پرتوی زاده، مرتضی خلج اسدی،حجت الله به طلب وخانم ها صهبا کرمانی و گیتی علی شاهی تقدیر خواهند شد.

این محفل با اجرای هادی ربیعی و تلاوت اساتید احمد ابوالقاسمی و سید حبیب تاج زاده و همچنین مولودی خوانی حاج احمد آزاد انجام خواهد شد. در پایان مراسم نیز قرعه کشی مسابقه فرهنگ قرآنی برای مخاطبان صورت می گیرد.

عموم علاقمندان جهت شرکت در این مراسم باشکوه می توانند روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۹۱ بعد از نماز مغرب و عشاء به میدان فلسطین مسجد امام صادق علیه السلام مراجعه کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.