برگزاری بیش از ۳۵۰ نشست تخصصی قرآن و عترت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن

فروردین ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی بیست و یکمین بین المللی قرآن کریم از برگزاری بیش از ۳۵۰ نشست تخصصی قرآن و عترت در این نمایشگاه خبر داد.

دیو سالار در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از ۳۵۰ نشست تخصصی همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران برگزار می شود.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: روزانه در هر بخش بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یک نشست بعد از افطار برگزار می شود.
دیو سالار با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: ۱۴ نهاد  دانشگاهی ۱۰ نهاد حوزوی ۱۰ نهاد علمی ۳۰ نهاد حکومتی ۱۵۰ نهاد مردمیدر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارند.
وی ادامه داد:‌۱۴ نهاد دانشگاهی آماده پاسخگویی به سوالات دانشجویان ۱۰ نهاد حوزوی بیش از ۳۰ نهاد حکومتی آستان قدس رضوی شورای عالی قرآن شورای انقلاب فرهنگی ۱۵۰ نهاد مردمی آماده پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران اند.
دیو سالار در پایان با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی قرآن و عترت در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: بیش از ۳۵۰ نشست تخصصی قرآن و عترت در ۴۰ بخش بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران همزمان با ماه مبارک رمضان بعد از افظار با حضور نهادهای دانشگاهی حوزوی علمی حکومتی و مردمی برگزار می شود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.