برگزاری جشنواره تابستانی در برج میلاد

جام جم آنلاین: فرزاد هوشیار به تشریح برنامه های جشنواره تابستانی برج میلاد پرداخت و گفت: امسال برنامه های ویژه ای را برای شهروندان در نظر گرفته ایم. این برنامه ها شامل برنامه های ورزشی، فرهنگی و هنری، تفریحی و سرگرمی، کودک و نوجوان و برنامه های مناسبتی است که در تابستان امسال برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مدیرعامل برج میلاد از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در تابستان خبر داد و گفت: برپایی برنامه های هنری با حضور مجریان و خوانندگان معروف ایرانی و همچنین اجرای موسیقی محلی گیلانی با اجرای مراسم های آیینی، برگزاری نشست های ادبی با حضور خانم الهی قمشه ای، همچنین مشاوره طب سنتی و روانشناسی کودک و نوجوان و… از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره انجام می شود.

وی از اجرای کنسرت موسیقی در فضای باز خبر داد و افزود: به منظور ایجاد فرصت برابر برای تمامی هموطنان عزیز که در ایام تابستان به پایتخت آمده اند برای اولین بار برنامه های هنری موسیقی در محوطه باز برج میلاد تهران اجرا خواهد شد.

هوشیار به برپایی غرفه های اقوام ایرانی و نیز استقرار فروشنده هایی با لباس های اقوام و شهرهای مختلف در ورودی مجموعه به منظور تداعی بازارچه های شهرهای مختلف ایران اشاره کرد و گفت: برپایی غرفه های سوغات و صنایع دستی، غرفه های غذاهای ایرانی، غرفه موسیقی، غرفه نمایش های آیینی، چادرهای عشایر بختیاری و کردی از جمله غرفه های است که در برج میلاد برپا می شود.

وی افزود: به منظور فراهم کردن اوقات خوش و تفریحی برای شهروندان تهرانی در این مجموعه، رادیو برج میلاد از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به صورت زنده اجرای برنامه خواهد داشت.

مدیرعامل برج میلاد به برنامه های ورزشی در این برج اشاره کرد و اظهارداشت: برنامه های ورزشی ما  شامل تیراندازی با کمان، تیراندازی با سلاح بادی، تنیس، فوتبال دستی، ورزش های پهلوانی، بازی های محلی، تیرگان، دوچرخه سواری است.

وی همچنین به رصد ستارگان توسط منجمان حرفه ای و آماتوراشاره کرد و گفت: شرایطی مهیا شده تا  بازدیدکنندگان بتوانند به وسیله تلسکوپ های پیشرفته به توضیح و تفسیر اجرام آسمانی در هنگام  شب و روز بپردازند.

هوشیار از طراحی رینگ گردشگری در برج میلاد خبر داد و افزود: با همکاری برج آزادی، کاخ موزه گلستان و موسسه توچال، رینگ گردشگری با محوریت برج میلاد تهران طراحی گردیده است که به زودی اجرایی می شود.

مدیرعامل برج میلاد همچنین از برگزاری برنامه های تفریحی و سرگرمی در این جشنواره خبر داد و گفت: ثبت رکورد با دوچرخه  از پله های برج، برگزاری مسابقه های علمی، نمایش دو نفره کوتاه بدون کلام، راه اندازی سینمای ۴ بعدی در برج میلاد تهران، ایجاد فضایی جهت بازی های رایانه ای در ورودی گذرگاه برای استفاده کودکان و نوجوانان، راه اندازی چایخانه در گذرگاه میلاد به سبک سنتی، راه اندازی قطار ویژه کودکان برای گردش در مجموعه، راه اندازی کالسکه ویژه کودکان برای گردش در مجموعه، دعوت از گروه های مارش و موسیقی و اجرای برنامه در سطح  مجموعه میلاد از جمله برنامه هایی است که در این مجموعه انجام می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.