برگزاری جشنواره عکس و پوستر با موضوع امام(ره)

برگزاری جشنواره عکس و پوستر با موضوع امام(ره)

جام جم آنلاین: همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، داوری آثار ارسالی به بخش پوستر جشنواره عکس و پوستر «دل دیده» روز دوشنبه در نگارخانه برگ سازمان زیباسازی شهر تهران با حضور احمدرضا دالوند، مسعود نجابتی و علی وزیریان داوران این بخش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، امسال بیش از ۱۰۰۰ اثر در بخش‌های عکس و پوستر توسط طراحان و مردم علاقه‌مند به طراحی پوستر و عکاسی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده که از میان آنها ۲۳۰ اثر در بخش پوستر و ۷۷۰ اثر در بخش عکس توسط هیات داوران این جشنواره داوری می‌شود.

آثار منتخب دومین جشنواره عکس و پوستر «دل دیده» همزمان با برگزاری بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، خرداد امسال در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

در بخش عکس این جشنواره آثار توسط رسول صدرعاملی ، امیرعلی جوادیان و مجید دوخته‌چی‌زاده داوری می‌شود.

ضبط ۲ اثر جدید از «محمد گلریز»

همچنین محمد گلریز به‌مناسبت فرارسیدن بیست وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۲ اثر جدید خود را متناسب با همین ایام در استودیوی اداره کل نغمات آیینی و رادیو نوا ضبط کرد.

اثر نخست که به‌صورت کُرال (اجرای سرود که با همراهی گروه کُر اجرا می‌شود) ضبط شده است مربوط به بازخوانی سرود «دریغا ای دریغا» از سرودهای ایام ارتحال امام خمینی (ره) است که با ساختار و اجرای کاملا متفاوت برای پخش از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید شده و اثر دیگر «ای همه دلدادگان» نام دارد که برای نخستین‌بار با صدای محمد گلریز، آهنگسازی فریدون محتشمی ‌و شعر حمید سبزواری در استودیوی این اداره کل تهیه و تولید شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.