برگزاری جشن های عید مبعث با عنوان ” باران رحمت ” در مساجد منطقه ۱۰

یکشنبه ۲۸ خرداد – ۰۳:۲۴:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه۱۰از برگزاری جشن های باشکوه عید مبعث پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) در برخی مساجد سطح منطقه با حضور آحاد مردم خبر داد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، فرامرز عظیمی با اشاره به نقش بعثت رسول مکرم اسلام (ص) در تحول انسان‌ها و اهمیت این روز مهم گفت : روز مبعث در حقیقت روز عدالت ، برابری و محبت است و رسالت آن بنده برگزیده به عنوان نقطه عطفی در تاریخ بشریت و تأثیرگذار بر انسان‌های جویای حقیقت می باشد از این رو انتقال پیام بعثت ” یکتا پرستی و تزکیه نفس ” و پاس داشت این هدیه الهی دارای اهمیت ویژه ای است .
وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های گسترده منطقه گفت : مراسم و جشن‌هایی با شکوهی در مساجد (محمد مصطفی (ص) ، باب الحوائج (ع) و رضویه) ، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی برگزار شود .در این جشن ها پس از تلاوت کلام الله مجید، شخصیتهای فرهنگی و دینی پیرامون بعثت نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) سخنرانی می کنند و مداحان در مدیحه سرایی خود گوشه‌هایی از شخصیت والای آخرین فرستاده خداوند بر انسان‌ها و ابعاد این روز مهم را بیان می کنند .
عظیمی افزود : شیعیان ولایت محمدی در این روز مبارک به نشانه یمن بشارت بر رسالت محمدی (ص) در مراکز فرهنگی ، ساختمان ستادی منطقه ، ساختمان های تابعه و مساجد گل و شیرینی توزیع می کنند .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۷۱۵۲۴۴۳۵۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.