برگزاری جلسه نقدوبررسی تیم ملی فوتسال

نشست هم اندیشی درباره تیم ملی فوتسال ایران با حضور رئیس کمیته فوتسال، سرمربی و مدیر فنی و تعدادی از سرمربیان باشگاهها از ساعت ۱۱ امروز(پنج شنبه) در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد و در حالی که پیش از این اعلام شده بود تمام مربیان لیگ برتری و کارشناسان فوتسال دعوت شده اند، اما صاحب نظران بسیاری به این نشست نرفتند.

به گزارش ایسنا،محمود خوراکچی، رضا لک، علی رعدی، علیرضا خسروی، مهدی غیاثی، محمد باقری و رضا عقابی تنها نمایندگان منتقدین این روزهای فوتسال در این نشست بودند و در این جمع افرادی مثل حسین شمس، مهدی ابطحی، ناصر صالح، محمدرضا حیدریان، حمید بی غم و بسیاری دیگر حضور نداشتند. همچنین به این نشست، مدیران باشگاه ها هم فراخوانده شده بودند که در اتفاقی جالب هیچ مدیری به این جلسه نرفت.

البته پیش از این نیز تعدادی از این کارشناسان اعلام کرده بودند در این جلسه حاضر نمی شوند و برگزاری آن را به نوعی جلسه ای برای بستن دهان کارشناسان عنوان کرده بودند.به هر حال پس از انجام این نشست و مطرح شدن انتقادها، دیگر هیچ نقدی پذیرفته نخواهد بود چرا که ترابیان پیش از این جلسه در گفت و گو با ایسنا اعلام کرده بود: “ما تمام افراد مخالف و موافق را دعوت کردیم تا انتقاد و نظر‌هایشان را با کادر فنی در میان بگذارند اما بعد از این جلسه تنها به حمایت از تیم ملی بپردازند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.