برگزاری جلسه هم اندیشی باشگاه پژوهشگران جوان

با حضور آیت الله سید محمد خامنه ای برگزار شد؛

برگزاری جلسه هم اندیشی باشگاه پژوهشگران جوان

جام جم آنلاین: به منظور بهره مندی از رهنمودهای حضرت آیت الله سید محمد خامنه ای و سایر اندیشمندان، جلسه هم اندیشی باشگاه پژوهشگران جوان، در مهر ماه سال در محل بنیاد حکمت اسلامی صدرا برگزار گردید.

در این هم اندیشی چهره های شاخصی همچون؛ آیت الله سید محمد خامنه ای، رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا، حجت الاسلام والمسلمین نجفی، امام جماعت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کریم زارع، مشاور ریاست دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان، پروفسور سید واقف حسین، هیأت رئیسه باشگاه، کارکنان، برخی از رؤسای منتخب باشگاه ها و چهره های استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان حضور داشتند.

در این جلسه، آیت الله سید محمد خامنه ای در خصوص مقوله نخبه به ایراد سخنرانی پرداخت و ادامه داد: تمامی پیامبران الهی خود یک نخبه بودند. نخبگان عامل رابط بین نسل ها، طبقات و لایه های اجتماعی هستند که با افکار، زبان ها، معلومات و فرهنگ های مختلفی زندگی می کنند، هستند. نخبه یک وسیله برای تحقق رسالت هاست. اینان باید به فکر مردم و راه گشای بشریت باشند.

رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا در بخشی از سخنان خود تأکید کردند که بدترین عالـِم کسی است که نداند در دنیای اطرافش چه می گذرد: ملت بایستی قدر نخبگان را بداند و نخبگان نیز باید قدر خودشان را بدانند. ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند که نخبگان بتوانند با تمام قدرت آماده مبارزه با مشکلات باشند و انشاا… با برکت الهی و همت جوانان و نخبگان این جامعه را به اهداف خود برسانند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.