برگزاری جلسه هم اندیشی نیروی زمینی ارتش و فدراسیون چوگان

خبرگزای آریا- نخستین جلسه هم اندیشی توسعه چوگان در سال ۹۱ و در خصوص اجرایی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور فرمانده پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش و برخی مقامات ستاد نیروی زمینی و همچنین مسئولین فدراسیون چوگان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، سرهنگ زاهدی فرمانده پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نزاجا از تیم های همیشه مدعی چوگان به شمار می رود، پیشرفت این ورزش را در بین ورزشکاران نیروی زمینی مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری، این تیم بیش ترین جام از سری مسابقات پیش بینی در تقویم فدراسیون چوگان را به خود اختصاص دهد.
همچنین در این نشست سرپرست فدراسیون چوگان، ضمن تقدیر از نیروی زمینی ارتش در اشاعه ورزش چوگان در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نقش نزاجا در ورزش چوگان ایران را بسیار مهم تلقی کرد و خاطر نشان ساخت که این مهم در سایه درایت فرماندهی نیروی زمینی ارتش و اعضای پر تلاش هیات چوگان و سوارکاری ارتش به تحقق پیوسته است.
بر این اساس همچنین در خصوص اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص راه اندازی ورزش چوگان در بین نیروهای مسلح و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در ادامه این نشست، چگونگی افزایش تعاومل دوسویه و پویا بین هیات چوگان ارتش و فدراسیون چوگان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد راهکارهای هم افزایی هیات ها مورد بحث و کارشناسی قرار گیرد.
در پایان این جلسه، سرهنگ زاهدی فرمانده پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش که ریاست هیات چوگان و سوارکاری ارتش را نیز عهده دار می باشد، ابراز امیدواری کرد تا در آینده و به کمک فدراسیون چوگان، چرخه تولید و پرورش اسب در ارتش و باشگاه نزاجا راه اندازی شود تا این نیرو از حیث توانمند سازی و خودکفایی تولید اسب بی نیاز گردد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.