برگزاری ششمین همایش فرماندهان مرزبانی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون طرح و برنامه و بودجه فرماندهی مرزبانی ناجا از برگزاری ششمین همایش فرماندهان مرزبانی به مدت ۳ روز از سوم آبان ماه خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ششمین همایش فرماندهان و معاونان ستاد مرزبانی ، فرماندهان مرزبانی و همچنین پایگاه دریابانی استانها، مراکز آموزشی و هنگ های مرزی به مدت دو روز در تاریخ سوم و چهارم آبان ماه در سالن فجر ستاد فرماندهی ناجا برگزار خواهد شد.
سرهنگ کارگر بررسی عملکرد شش ماهه رده های مربوطه، استفاده از تدابیر و رهنمودهای سردار دکتر احمدی مقدم فرمانده ناجا و سردار ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا و بهره گیری از سخنرانی برخی از مسئولان مرتبط با ماموریت های مرزبانی را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد. 
معاون طرح و برنامه و بودجه فرماندهی مرزبانی ناجا در ادامه به پیگیری برخی از اولویت ها از جمله ، منشور اخلاقی ، ساماندهی پاسگاهها و برجک ها، کاهش سوانح کارکنان ، تعاملات و اقدامات اجتماعی و اقدامات عمرانی و انسداد مرزی در این همایش اشاره کرد.
به گفته وی، با برگزاری آزمون هایی از جمله منشور اخلاقی، طرح امام رضا و طرح ساماندهی، به نفرات برتر جوایزی اهداء خواهد شد. 
سرهنگ کارگر با اشاره به برگزاری نشستی با حضور نمایندگان استان های مرزی در مجلس شورای اسلامی در دوم آبان ماه در سالن فجر ستاد فرماندهی ناجا، اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک در جهت رفع مشکلات مرزی گام های بلندی برداشته شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.