برگزاری کارگاه های آموزشی بانگاه ویژه به تلفن همراه

نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با نگاه ویژه به تلفن همراه و با هدف فرهنگ سازی به تدریس عکاسی و فیلمسازی خلاق می پردازد.

“سید مهدی مقیم نژاد” مدرس عکاسی و فیلم سازی در کارگاه های آموزشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص جزئیات کارگاه های آموزشی عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه به مناسب نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ گفت: نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، با نگاه ویژه به جایگاه تلفن همراه در جامعه ایران و لزوم بازنگری در نقش مهم و تاثیر گذار این رسانه ی فراگیر و خلاق در میان نسل جوان وعلاقمند قصد برگزاری کارگاه های اموزشی دارد.
وی در خصوص این کارگاه ها، افزود: برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی با موضوع عکاس و فیلم سازی خلاق با تلفن همراه در راستای فرهنگ سازی کاربران تلفن همراه از کارکردهای فرهنگی، هنری و اجتماعی این ابزار است.
مقیم نژاد، در خصوص اهداف این کارگاه ها، تصریح کرد: هدف از تشکیل این کارگاه ها انتقال یک سری اطلاعات در حوزه فنی و زیبا شناسی و همچنین آشنایی مخاطبان با اصول عکاسی و فیلمسازی و کارکرد عکاسی با دوربین های دیجیتال و گوشی های تلفن همراه است.
مقیم نژاد اظهار داشت: هدف دیگر از تشکیل این کارگاه ها یک تجربه جدیدی است از این جهت که علاقه مندان از زوایای مختلف با این مدیوم و همچنین توانایی و ناتوانی خود آگاه شده و آثارشان در این کارگاه ها مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
گفتنی است؛ کارگاه ها آموزشی عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه در آبان و آذر ماه در دانشگاه های مختلف برگزار می شود و همچنین مهلت ارسال آثار تا ۱۰ دی ماه خواهد بود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.