برگزاری مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام هفته آینده

۰۲م آذر ،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری در جهت ابلاغ سیاست های تدوین شده برای آغاز فعالیت ستادهای شهرستان مجمع دو سالانه خود را پنج شنبه آینده به صورت عمومی با حضور اصحاب رسانه برگزار می کند.

احمد نیک نفر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، پیرامون برنامه‌های انتخاباتی جامعه مهندسین گفت: جامعه اسلامی مهندسین در حال تدوین ستادهای اصولگراها در استان‌ها و همراه کردن  سایر اصولگرایان برای رسیدن به یک لیست واحد در انتخابات شورای شهر و روستا است تا تفرقه‌ای در مجموعه اصولگرایی اتفاق نیفتد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: منتظر نتیجه نشست‌های جامعتین هستیم تا در نهایت جبهه پیروان خط امام و‌ رهبری زیر چتر جامعتین، یک نفر از داوطلبین را ظرف دو هفته آینده مشخص و اعلام حمایت کنند.

نیک فر در ادامه افزود: پنج شنبه هفته آینده  شورای مرکزی اسلامی  جبهه پیروان خط امام و رهبری، مجمعی عمومی باحضور اصحاب رسانه  در تهران برگزار خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت: در این نشست سیاست‌های تدوین شده  به اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و تشکل‌هایی که عضو آن می باشند جهت آغاز فعالیت ستادها در شهرستان ابلاغ می‌شود.

عضو جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: بنا داریم تا مطالبات مقام معظم رهبری و مردم را تدوین کنیم و از داوطلبانی که مورد تأیید جامعه مهندسین قرار می گیرند بخواهیم که در برنامه های خود این گفتمان و مطالبات رهبری و مردم را بگنجاند.

وی تصریح کرد: کاندیداها باید برنامه‌های اصلی خود اعم از سیاسی، اقتصادی و سیاست خارجه را معین کنند، البته مقصودمان از معرفی تیم این نیست که دقیقا پست اشخاص و اشخاص را بازگو کنند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: تأکید جامعه اسلامی مهندسین بر برنامه محوری است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.