برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ملک حسینی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

یاسوج / واحد مرکزی خبر / اجتماعی
مراسم بزرگداشت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویـراحمـد،پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان و علمای برجسته استان های فارس ،خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در مصلای یاسوج برگزار شد .
دراین مراسم آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آیت الله ملک حسینی،عالم گرانقدری است که در طول حیات پر برکت خویش، خدمات فراوانی برای اعتلای معارف اهل‌بیت علیهم السلام در میهن اسلامی به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داد و در حوزه علمیه پربار خود زمینه‌های پرورش و تربیت طلاب و فضلای بسیاری را فراهم آورد.
عضو مجلس خبرگان رهبری وامام جمعه اهواز افزود: آیت الله ملک حسینی،از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشت و با عناوین مختلف از جمله نماینده ولی‌فقیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات شایان توجهی را به نظام اسلامی ارائه نمود.
در این مراسم مداحی، عزاداری و سینه زنی هم اجرا شد.
برگزاری آیین بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله ملک حسینی تا ۱۸ آبان در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج و همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، سحرگاه جمعه ۱۲ آبان در سن ۸۸ سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت.
پیکر این عالم ربانی ۱۴ آبان با حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف مردم استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس تشییع و در جوار جد بزرگوارش امامزاده شاه قاسم (ع) واقع در روستای گوشه از توابع شهرستان بویراحمد به خاک سپرده شد.
۰۰۰۲


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.