برگزاری نخستین کارگاه تدوین راهنماهای بالینی پزشک خانواده

نخستین کارگاه آموزش روش های تهیه و بومی سازی راهنماهای بالینی پزشک خانواده مبتنی بر شواهد برای پزشک خانواده ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه، در موزه تاریخ علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ نخستین کارگاه آموزش روش های تهیه و بومی سازی راهنماهای بالینی پزشک خانواده مبتنی بر شواهد برای پزشک خانواده ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه، به همت دبیرخانه تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و گروه های آموزشی علاقمند به همکاری در تدوین این راهنماها برگزار شد.

در این کارگاه اصول اولیه مورد نیاز برای تدوین راهنماهای بالینی ارائه و در دو روز بعدی این کارگاه که در تاریخ ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه برگزار می شود به آموزش روش های تولید و بومی سازی راهنماهای بالینی مبتنی بر شواهد خواهد پرداخت.

در راستای برنامه دانشگاه برای تدوین راهنماهای بالینی برای پزشکان خانواده، گروه های آموزشی یا مراکز تحقیقاتی علاقمند به همکاری می توانند با دبیرخانه تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه با شماره تلفن ۶۶۹۵۲۵۳۰ یا پست الکترونیک cahp@tums.ac.ir تماس حاصل کنند./ح
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.