برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۷ کشور ، ششم تا نهم آبان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری؛ در این نمایشگاه ؛ آلمان ، جمهوری چک ، دانمارک ، سوئیس ، بلژیک ، اسپانیا ، انگلیس ، هنگ کنگ ، فرانسه ، هلند ، ژاپن ، ایتالیا ، ترکیه ، کره جنوبی ، چین ، لهستان و تایوان حضور می یابند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ؛ انواع ناوگان حمل و نقل عمومی ، انواع اتوبوس های شهری ، واگن قطارهای مترو ، لوکوموتیو ، خودروهای سنگین و تجاری ، وسایل نقلیه سبک و سنگین ، ماشین آلات عمرانی ، ماشین آلات راه سازی ، تجهیزات ایمنی و راه سازی ، خدمات حمل و نقل ، صنایع ریلی توسعه زیربناهای حمل و نقل ، جایگاههای سوخت رسانی ال پی جی و سی ان جی ، جرثقیل ، بالابر و آسانسور، ماشین آلات خدمات شهری ، سیستم های مخابراتی و ماهواره ای ، عمران شهری ، ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی ، بازیافت و مدیریت پسماند ، تجهیزات فضای سبز و پارک ها و دیگر صنایع و خدمات مرتبط ، ارائه خواهد شد.

سید علی اعتدالی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه ؛ از افزایش سالانه استقبال کنندگان نمایشگاه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت : پارسال بیش از ۴۰ هزار بازدید کننده تخصصی از این نمایشگاه بازدید کردند و پیش بینی می شود امسال به بیش از ۵۰ هزار بازدید کننده تخصصی افزایش یابد. وی افزود : قرار است چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه از جمله عراق ، افغانستان ، ارمنستان و ترکیه از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران بازدید و با شرکت های ایرانی برای انعقاد قراردادهای تجاری، وارد مذاکره شوند.

اعتدالی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ، در فضائی به مساحت بیش از ۳۵ هزار متر مربع و در سالن های ۶- ۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۲ و ۱۳ و فضای باز نمایشگاهی برگزار می شود، افزود : این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله همکاری و حمایت شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

قرار است همه مسئولان و مدیران شهرداری های سراسر کشور نیز از آن بازدید کنند.

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، گفت : برگزاری دو همایش و ۵ کارگاه تخصصی و آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی معرفی دستاوردهای نوین ، ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی ، انتقال دانش، فناوری و تجارب ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل ، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و بهبود وضع محیط زیست در کلان شهرها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور را  مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری بیان کرد.

اعتدالی با بیان اینکه امروزه همگام با پیشرفت روزافزون جوامع در عرصه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی، شاهد تحولات چشمگیری در عرصه حمل و نقل عمومی و توسعه شهری هستیم ،گفت : این تحولات با توجه به گسترش روزافزون شهرها ، تنوع درخواست ها و نیاز های شهروندان و توسعه فرهنگ شهرنشینی ، از رشد قابل توجهی برخوردار است. 

رئیس برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری اضافه کرد : کشورمان در مسیر توسعه اقتصادی قرار گرفته و نیازمند ارتقاء کیفی خدمات قابل عرضه به شهروندان ، رعایت استاندارد های جهانی توسعه شهری ، رفع معضل حمل و نقل و ترافیک و بهره گیری از آخرین پبشرفت ها و دستاوردهای علمی در زمینه حمل و نقل و توسعه شهری است.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات جامع تر یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ، می توانند به سایت www.avin-co.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۰۲۰۲۴۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.