برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-به مناسبت ایام الله دهه فجر ، بیش از سه هزار و ۵۰۰ نمایشگاه quotation mark مدرسه انقلاب quotation mark در دبیرستان های دوره دوم مقطع متوسطه کشور برپا شد .
به گزارش خبرگزاری آریا،دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در سمنان با اعلام این خبر گفت : این نمایشگاه ها با هدف تعمیق باورهای قلبی دانش آموزان نسبت به امام، رهبری، شهدا و انقلاب اسلامی، پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، حفاظت از دستاوردهای انقلاب و تقویت خودباوری ، اعتماد به نفس و تقویت روحیه نشاط برپا شده است.
حامد علامتی با بیان اینکه این نمایشگاه ها در قالب نشریه دیواری ، روزنامه ، عکس و ماکت برگزار شده است افزود : محور این آثار ، استکبار ستیزی، عدالت، تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی اسلامی و نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب است .
وی که برای بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب به سمنان آمده بود گفت : این نمایشگاه ها در سراسر کشور در سطح شهرستان، استان و ملی ارزیابی می شود و برترین های سطح شهرستانی و استانی تا پایان امسال و ملی تا اردیبهشت ۹۳ معرفی خواهند شد .
به گفته وی ، مراسم تجلیل از این برگزیدگان شهریور سال آینده برگزار می شود .
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور مسابقه مطالعه و کتابخوانی را از ویژگی های امسال نمایشگاههای مدرسه انقلاب بیان کرد و گفت : این مسابقه با موضوع انقلاب اسلامی و محتوای ارائه شده در نمایشگاهها اجرا می شود.
وی برگزاری جشن های انقلاب در مدارس، اکران فیلم های جشنواره عمار در مدارس و برگزاری مسابقات از دیگر برنامه های این اتحادیه در دهه فجر است و اوج برنامه ها نیز حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با بیان اینکه ۴۰ درصد دانش آموزان متوسطه در کشور تحت پوشش این اتحادیه می باشند گفت: با توجه به اینکه برگزاری گفتمان دینی در مدارساز برنامه های محوری این اتحادیه است تاکنون بیش از ۱۰ هزار گفتمان دینی با اعزام مبلغ در مدارس کشور برگزار شده است.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.