برگزاری نمایشگاه های پاییزه تا ۳۱ شهریور

رئیس شورای اصناف کشور با بیان اینکه نمایشگاه های پاییزه در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: نمایشگاه پاییزه مصلای بزرگ تهران هم از ۲۳ شهریور آغاز می شود و تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رادیو اقتصاد، قاسم نوده فراهانی گفت: ۴۰۰ مرکز عرضه مستقیم در کشور برای عرضه تولید به مصرف تلاش می کنند و علاوه بر کالاهای پر تقاضای آموزش (دانش آموزان و دانشجویان) محصولات غذایی مانند گوشت قرمز و مرغ ، برنج و شکر عرضه می شود تا فرصت خوبی برای خانوارها فراهم شود.

فراهانی گفت: عرضه مستقیم از تولید به مصرف با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف همراه است و بر کیفیت کالاها نیز نظارت جدی و دقیق داریم.

وی از شهروندان خواست: هنگام خرید حتما کالای مورد نظر را با نمونه های معرفی شده انطباق دهند.

این نمایشگاهها در شهر تهران در ۵ نقطه (سازمان گوشت تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت، پارک ارم و مصلای تهران) است که نمایشگاه در چهار مرکز نخست از ۱۵ شهریور آغاز شده است و در مصلای تهران هم  از ۲۳ تا ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

وی جلب رضایت مردمی را در اولویت تولیدکنندگان دامست و گفت: در باره کالاهایی که تولید داخل دارد، اجازه عرضه مشابه  خارجی داده نمی شود.

ساعت نمایشگاه در تهران از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب  است و در مرکز برخی استان ها شاید متناسب با شرایط اقلیمی تغییر کند که در همان استان ها اطلاع رسانی می شود.

ایجاد تعادل قیمت میان عرضه و تقاضا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاههاست و تولیدکنندگان کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را عرضه می کنند تا ارزان تر به دست مصرف کنندگان برسد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.