برگزاری نهمین جشنواره رمضان در فرهنگسرای مهر

دوشنبه ۹ مرداد – ۰۳:۵۲:۴۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

به مناسبت ماه مبارک رمضان:

بزرگنمایی:  

مدیر عامل این سازمان از برگزاری نهمین جشنواره رمضان در فرهنگسرای مهر این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مهدی نادعلی، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شادی و نشاط در کنار معنویت ماه مبارک رمضان و با هم بودن خانواده ها در محیطی کاملاً آرام و شاداب عنوان کرد.
وی، اجرای نمایش طنز، موسیقی سنتی، مسابقات شاد و سرگرم کننده را از جمله ویژه برنامه¬های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری این جشنواره برشمرد.
به گفته وی، به همت فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، اقشار مختلف شهروندان در نهمین جشنواره رمضان به مدت ۴ شب طی روزهای ۱۰ الی ۱۲ مرداد و ۱۴ مرداد ماه هم¬¬نشین و هم سفره خواهند شد.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اظهار داشت: در ویژه برنامه جشن رمضان در روزهای سه شنبه ۱۰ و چهارشنبه ۱۱ مرداد، مسابقات آشپزی، شیرینی¬پزی و سفره¬آرائی و همچنین کارگاه سلامت روزه¬داران در فرهنگسرای مهر برگزار می شود.
نادعلی افزود: فرهنگسرای مهر به منظور شرکت بانوان در فعالیت¬های اجتماعی نیز اقدام به برگزاری مسابقات آشپزی، شیرینی¬پزی و سفره¬آرائی رمضان در تاریخ پنج شنبه ۱۲ مرداد ماه نموده است.
به گفته وی، بانوان شرکت کننده با حضور در این برنامه در رشته های آشپزی، شیرینی¬پزی و سفره آرائی به رقابت می پردازند و در پایان با داوری اساتید برجسته هر سه رشته، به برگزیدگان جوایزی اهداء خواهد شد.
وی، مسابقات آشپزی، شیرینی¬پزی و سفره¬آرائی را شامل بخش¬های پیش غذا، غذاهای اصلی، و شیرینی و سفره آرائی ذکر کرد.
نهمین جشنواره رمضان به منظور پاسداشت ماه ضیافت الهی و احیای سنت اولیاء الهی ۱۰ الی ۱۴ مرداد ماه در       فرهنگ-سرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می¬شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۰۱۵۵۲۴۸۵۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.