برگزاری هفته دهم کورس سراسری در نوروز آباد

مشخص شدن قهرمانی این رقابت ها در هفته یازدهم؛

هفته دهم کورس سراسری پائیزه روز جمعه ۲۱ مهر در نوروز آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در ادامه مسابقات کورس سراسری پائیزه این هفته روز جمعه ۲۱ مهر دهمین مرحله با حضور علاقه مندان و سوارکاران این بخش در مجموعه نوروز آباد برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، رقابتهای کورسی کشوری پائیزه از سوم شهریور در این مکان آغاز شده است و قرار بود ۲۱ مهر فینال این مسابقات باشد که به دلیل استقبال خوب از این مسابقات روز جمعه آینده ۲۸ مهر قهرمان مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش برگزاری مسابقات کورس سراسری قدمت دیرینه در کشور دارد و هر سال به طرفداران آن اضافه می شود.

در ادامه گزارش آمده است، در مسابقات سال جاری در حدود ۶۰- ۶۵ چابکور حضور دارند که طی ۸ کورس و ۱۰-۸ چابکسوار در هر هفته به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است، هفته نهم این مسابقات روز جمعه ۱۴ مهر در نوروز آباد انجام شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

گفتنی است، در دور اول با حضور اسبهای عرب نریان شوالیه با چابکسواری محمد خوجملی، دور دوم با شرکت اسبهای ترو برد داخلی نریان جنی ون با چابکسواری قربان محمد اودک، دور سوم با حضور اسبهای ۲ سال نریان آتیک با چابکسواری همراه رجال، دور چهارم با شرکت اسبهای ترو برد داخلی- مادیان آگوگ با چابکسواری نادر صالح پور، دور پنجم با شرکت اسبهای دو خون هندی کاپ- مادیان هیدروژن با چابکسواری ستار مهرانی، دور ششم با حضور اسبهای تروبرد داخلی هندی کاپ – مادیان پرشین دنسر ۲ با چابکسواری پیمان قعر عطار و دور هفتم با شرکت اسبهای دوخون- مادیان رامیس آسیا با چابکسواری ابوطالب چاری زاده نفرات برتر شدند.

شایان ذکر است، در این مسابقات چابکسواران گنبدی نیز حضور دارند و با دیگر رقبیان به مسابقه می پردازند هم اکنون پیست مجموعه سوارکاری این شهرستان در حال باز سازی و بهسازی است و این سوار کاران بعد از پایان رقابتها به گنبد خواهند رفت تا در مسابقات کورس پائیزه شرکت کنند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.