برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور مقامات سیاسی و اقتصادی / لاریجانی به خلخال می‌رود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

نماینده مردم خلخال به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

نماینده مردم خلخال و کوثر از برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر با حضور رئیس مجلس خبر داد.

جلیل جعفری، نماینده مردم خلخال و کوثر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه گذاری این منطقه در خلخال خبر داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افزایش تولید ملی، اظهار داشت: حدود ۲۵ درصد از جوانان تحصیلکرده شهرستان‌های خلخال و کوثر بیکار هستند، از همین رو تصمیم گرفتیم برای جذب سرمایه‌گذاران به این منطقه، همایش شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این همایش در روزهای ۶ و ۷ آبان با حضور رئیس مجلس برگزار می شود و تعداد زیادی از معاونین وزرای اقتصاد، کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع و معادن و کشاورزی در این همایش حضور خواهند داشت.

جعفری افزود: در این همایش پتانسیل‌ها و استعدادهای منطقه در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری، اکو توریسم و توریسم مذهبی معرفی می‌شود و مشوق‌های سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین از حضور علیشیری، معاون سرمایه‌گذاری وزیر اقتصادی و دارائی در این همایش خبر داد و گفت: همچنین در این همایش ۴ پنل تخصصی کشاورزی، صنعت، معدن و سرمایه‌گذاری با حضور متخصصان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.