برگزاری پانزدهمین دوره تربیتی آموزشی والعصر در مشهد مقدس

از سوی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) صورت می‌گیرد؛

به همت بسیج دانشگاه امام صادق(ع)، پانزدهمین دوره تربیتی آموزشی والعصر، امسال از اول لغایت بیستم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، دانشگاه امام صادق (ع) طی اطلاعیه ای از برگزاری پانزدهمین دوره تربیتی آموزشی والعصر در مشهد مقدس خبرداد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با اتکال به ذات لایزال الهی و عنایات خاصه حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیه و الثناء، پانزدهمین دوره تربیتی آموزشی والعصر، امسال از اول شهریورماه لغایت بیستم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

این دوره هر ساله به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، به منظور فرهنگ سازی و ترسیم ضرورت و چگونگی انقلاب فرهنگی و نهضت نرم افزاری، در راستای تولید نرم افزار دینی، در جهت تحقق تمدن اسلامی، در سه سطح آموزشی، با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

محورهای چندگانه غرب شناسی، انقلاب اسلامی، گذار انقلاب اسلامی و علوم انسانی اسلامی شامل سرفصل های: تاریخ تمدن، بحران هویت، مولفه های مدرنیته، جایگاه تمدنی انقلاب اسلامی، مبانی اندیشه سیاسی اسلام و ولایت فقیه، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، اندیشه های امام خمینی(ره)، انقلاب فرهنگی، تاریخ فلسسفه غرب، ابعاد و مولفه های تولید معرفت، فلسفه علم، دین شناسی، علم دینی، جریان شناسی فکری، اومانیسم در ساحت علوم؛ در کنار برنامه های تربیتی با محوریت: تشرف به حرم مقدس رضوی، الگوبرداری از دفاع مقدس در انقلاب فرهنگی؛ محتوای این دوره را شکل می دهند.

لذا علاقمندان جهت شرکت در این دوره می توانند فرم ثبت نام دوره را دریافت نموده و پس از تکمیل، آن را به sadidisu@gmail.com ارسال نمایند.

لازم به ذکر است پر کردن فرم ثبت نام و ارسال آن تنها به منزله ثبت نام اولیه جهت ورود به روند گزینش دوره می باشد، لذا مراحل بعدی به نحو مقتضی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. هم چنین آخرین مهلت ثبت نام سه شنبه ۲۰ تیرماه است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند فرم ثبت نام دوره تربیتی آموزشی والعصر۱۵ را از پایگاه اطلاع رسانی واحد پژوهش و نشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) www.sadidisu.ir دریافت کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.