برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در سطح محلات

فروردین ۱۴۰۳

سرپرست اداره پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری کارگاههای پیشگیری از اعتیاد در سطح محلات تهران خبرداد.

کبیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مدیران محلات واگذار شده است تا آنها با گزینش اساتید و زمانبندی مناسب تحت نظارت مناطق این کارگاه ها را برگزار کنند.

وی با اشاره به برگزاری حداقل ۲ کارگاه در هر محله افزود: اشخاص تاثیر گذار محله و نیز اعضای انجمن اولیاء و مربیان و فرهنگیان در زمره اشخاصی می باشند که در این کارگاهها تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

سرپرست اداره پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران هدف از برگزاری این کارگاه در سطح محلات را استفاده از ظرفیت های محلی جهت آموزش و پیشگیری از اعتیاد عنوان و ادامه داد: در راستای اثر بخش آموزش به خانوده ها و اشخاص جامعه محلی با کمک سایر محلات و اشخاص خانواده نگاه از پایین به بالا بر خلاف نگاه دستور العملی بر خلاف قبل مهمترین رویکرد این دوره است.

کبیری در پایان با ابراز امیدواری از انجام این حرکت مثبت به عنوان مقدمه  ای در نگاه علمی مبحث پیشگیری از اعتیاد خاطرنشان کرد: در هر منطقه ۲محله به عنوان مدل های مناسب آموزش و پژوهش در زمینه پیشگیری از اعتیاد انتخاب خواهند شد./ ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.