برگزاری “کنفرانس دوستان سوری” تنها در راستای حمایت از معارضین این کشور است

۳۱فروردین۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترکیه با برگزاری این کنفرانس در ظاهر نشان می‌دهد که حامی مردم سوریه است درحالی که واقیت غیر از این بوده و این کشور تنها در راستای حمایت از تروریست‌های سوری دست به برگزاری این چنین نشست‌هایی می‌زند.

“احمد بخشایش” نماینده اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به برگزاری کنفرانس به اصطلاح دوستانه سوری در ترکیه و حضور وزرای خارجه کشورهای مختلف از جمله آمریکا در این نشست، گفت: ترکیه با برگزاری این کنفرانس در ظاهر نشان می‌دهد که حامی مردم سوریه است درحالی که واقیت غیر از این بوده  و این کشور تنها در راستای حمایت از تروریست‌های سوری دست به برگزاری این چنین نشست‌هایی می‌زند.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس توسط کشورهای ترکیه و قطر تنها برای حمایت‌های مالی و مادی به معارضین “بشار اسد “صورت می‌گیرد و آن‌ها به دنبال پایان بخشیدن به بحران سوریه و حل مشکلات آنها نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهایی همچون قطر پول‌های بادآورده خود را در سوریه و برای دامن زدن بر آشوب هزینه می‌کنند تا خودی نشان داده و سری میان سرها بالا آورند، این در حالی است که طولانی شدن بحران سوریه، مداخلان امور داخلی این کشور را از اهدافشان دور ساخته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.