برگزاری آزمون آزمایشی المپیاد نانو از ۲۵ بهمن ماه

۲۴ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد نانو در راستای افزایش سطح آمادگی داوطلبان چهارمین دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، آزمون آزمایشی آمادگی چهارمین المپیاد نانو را به صورت مجازی در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری، از طریق پایگاه اینترنتی آموزش نانو برگزار می‌کند.

امکان شرکت همه اشخاص از سراسر کشور در آزمون سنجش آمادگی داوطلبان توسط خود آنها برای شرکت در المپیاد نانو و آشنایی با نحوه طرح سؤالات، از جمله اهداف برگزاری این آزمون آزمایشی است. نتایج این آزمون تأثیری بر نتایج چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو نخواهد داشت.

این آزمون آزمایشی از ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۵ بهمن‌ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری، به مدت ۲۴ ساعت، بر روی پایگاه اینترنتی آموزش فناوری نانو، در دسترس قرار خواهد داشت. دانش‌آموزان فرصت دارند در این مدت با استفاده از کد ملی خود به بخش برگزاری آزمون پایگاه اینترنتی آموزش مراجعه و در آزمون شرکت کنند.

کارنامه شرکت‌کنندگان در آزمون آزمایشی از ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه از طریق پایگاه اینترنتی آموزش نانو قابل ملاحظه خواهد بود. همچنین متن کامل سؤالات به همراه پاسخنامه تشریحی آن از همان ساعت بر روی پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بر اساس آیین‌نامه ارزیابی نهادهای ترویجی، حضور داوطلبان ثبت نام شده در المپیاد توسط هر نهاد در آزمون‌های آزمایشی، بر امتیازدهی عملکرد آن نهاد، تاثیر خواهد داشت.
 


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.