برگزاری آیین افتتاح نمایش ˝در شوره زار˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

آیین افتتاح نمایش ˝در شوره زار˝ به کارگردانی و نویسندگی حسین کیانی روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۹ در فضای لابی تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی نمایش “در شوره زار”، مراسم افتتاح این نمایش که کارگردانی و نویسندگی آن را حسین کیانی بر عهده دارد، چهارشنبه ۱۳ آذرماه در لابی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می گردد.

همچنین از روز پنجشنبه چهاردهم آذرماه نیز در شوره زار هر شب به جز شنبه ها از ساعت ۲۰ میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

نمایش در شوره زار کاری از گروه تئاتر چریکه است و داستان آن دربارهٔ گروهی از اشخاص است که در منطقه ای بدون امکانات زیستی رها شده اند. داستان این نمایش برگرفته از واقعیتی اجتماعی است و در کنار آن اشاره ای ضمنی به یکی از اتفاقات زیست محیطی سال های اخیر صورت می گیرد.

مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور گروه بازیگران این نمایش ۹۰ دقیقه ای را تشکیل می دهند.

همچنین حسین کیانی خود طراحی صحنه و لباس نمایش را بر عهده دارد. بهنام کلاه‌ بخش ساخت موسیقی کار را انجام می دهد و طراحی چهره‌ پردازی نیز بر عهده ماری حاجیهاست. محمد گوردزیانی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، نرگس کیانی به عنوان منشی صحنه و یوسف رستمی به عنوان مدیر صحنه گروه را همراهی می کنند. اجرای صحنه هم بر عهده هادی بادپا است و موسی هاشم زاده در بخش عکس با این گروه نمایشی همکاری دارد.

حسین کیانی پیش از این کارگردانی آثاری چون “مشروطه بانو”، “رژیستورها نمی میرند”، ” همسایه آقا”، “بیدارخانه نسوان”، “اهل قبور”و “همه فرزندان خانم آغا” را بر عهده داشته است و این اولین بار است که وی اثری را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می برد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.