برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در تهران، نشان دهنده ثبات سیاسی جمهوری اسلامی ایران

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران نشان‌دهنده ثبات سیاسی و استحکام نظام اسلامی در سطح جهان است و تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ارائه خواهد کرد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران گفت: برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران نشان‌دهنده ثبات سیاسی و استحکام نظام اسلامی در سطح جهان است و تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ارائه خواهد کرد.

 
وی در ادامه افزود: در شرایط خاص کنونی، با توجه به تحولات منطقه و اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و نیز القای انزوای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی توسط آمریکا و سران استکبار، برگزاری اجلاس عدم تعهد در کشورمان از نظر سیاسی از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
کنعانی مقدم تصریح کرد: این اجلاس تریبونی برای طرح موضوعات جدید در منطقه خاورمیانه است؛ چرا که برای برخی از این مباحث که در تهران مطرح می‌شوند مسلما اقداماتی صورت خواهد گرفت و به طور حتم این اجلاس می‌تواند مرکز ثقل تصمیمات تازه درباره کشورهایی مثل مصر باشد که به تازگی شاهد تحولاتی در کشورهای خود بوده‌اند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این اجلاس در کاهش بحران‌های منطقه، خنثی سازی تحریم‌ها علیه کشورمان و احقاق حقوق هسته‌ای ایران نقش موثری ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.