برگزاری اجلاس عدم تعهد اقتدار وصلابت ایران را نشان می دهد

به گزارش خبرنگارمهر، دانیل موکوکو معاون نخست وزیر کنگو بعد از ورود به فردوگاه بین المللی امام خمینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شانزدهمین اجلاس بین المللی جنبش عدم تعهد درتهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: جنبش عدم تعهد در ۶۰ سال قبل با مشارکت تعدادی از کشورها تشکیل شد، اما امروز شاهدیم که تعداد آنها به بیش از ۱۴۰ کشور رسیده و این پویایی جنبش عدم تعهد رانشان میدهد.

وی با تاکید براینکه برگزاری این اجلاس درتهران درنوع خود بسیار جالب است گفت: در شرایطی که  غربی ها و برخی قدرت ها تلاش می کنند ایران را منزوی کنند، جمع شدن مقامات ۱۲۰ کشور جهان در تهران پاسخی قاطع به اقدامات غرب علیه ایران است.

معاون نخست وزیر کنگو با تاکید بر اینکه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران  اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران رانشان می دهد افوزد: برگزاری اجلاس عدم تعهد درتهران و حضور مقامات کشورها نشان دهنده این است که اعضای نم صلح طلبی ایرنیان را باوکرده اند.

 وی با اشاره به پیش بینی اش از نتایج اجلاس تهران گفت: اجلاس تهران می تواند تاثیرات مهمی در آینده جنبش عدم تعهد داشته باشد وما نسبت به انجام موفقیت آمیز اجلاس تهران امیدواریم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.