برگزاری افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در ۵ منطقه همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری افتتاحیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در پنج منطقه شهری همدان خبر داد.

ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان : خسرو بیات اظهار داشت: سعی ما بر این بوده است که جشنواره امسال را در میان مردم و کودکان و نوجوانان افتتاح کنیم و به این منظور پنج نقطه شهری و حاشیه شهر همدان را برگزیده‌ایم.

وی ادامه داد: مناطق خضر، دیزج، پارک کودک، تالار فجر و مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی، به عنوان محل برگزاری افتتاحیه جشنواره برگزیده شده‌اند.

مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توضیح داد: استفاده از ظرفیت‌های مردم هنردوست و بافرهنگ همدان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا برای تزریق نشاط به جامعه شهری و روستایی استان، در همه شهرستان‌های همدان برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

بیات با بیان اینکه ریشه و بستر همه کارها، مقوله فرهنگ است افزود: در این زمینه باید به صورت ویژه و ساختاری عمل کنیم.

وی بر اهمیت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در جامعه تأکید کرد و گفت: رسانه به زندگی، انتخاب، سنت‌ها، ارزش‌ها و باورهای مردم رنگ بخشیده است و می‌تواند به گسترش فرهنگ دینی، اسلامی و ایرانی کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از رسانه‌ها و مطبوعات خواست با نقد منصفانه و همراه با ارائه راهکار در ایجاد جامعه‌ای پویا و شکوفا بکوشند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.