برگزاری امتحانات بدون کاغذ در ۷۷ واحد پیام نور

۱۰م دیماه ،

با توجه به حذف کاغذ از امتحانات دانشگاه پیام نور ۷۷ مرکز این دانشگاه دانشجویان در امتحانات پایان ترم دی ماه سال جاری بدون کاغذ امتحان می دهند.

دکتر سلیم بهرامی رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار  صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان در امتحانات دی ماه سال جاری در ۷۷ واحد این دانشگاه بدون کاغذ امتحان خواهند داد.

وی افزود: ترم اول در سال جاری به اتمام رسیده و دانشجویان از ۱۶ دی ماه در امتحانات پایان ترم حاضر می شوند.

وی با بیان این که ۷۷ مرکز پیام نور در سراسر کشور امتحان بدون کاغذ خواهند داشت خاطر نشان کرد: در فرایند بدون کاغذ سعی می گردد دروس ساده و عمومی انتخاب شود تا نیازی به محاسبه و استفاده از ماشین حساب در حین جلسه آزمون نباشد و دانشجویان به سیستم تازه امتحان عادت نمایند.

وی تاکید کرد: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان در کمترین اطلاعات از چگونگی استفاده از رایانه بتوانند امتحانات پایان ترم را به راحتی انجام دهند.

وی با بیان این که در شرایط اضطرار که سیستم های برقی دچار مشکلی می شوند نیز سه پروتکل امنیتی مناسب تعبیه شده است خاطر نشان کرد: اگر دانشجویان در طول برگزاری آزمون دچار مشکل شوند می توانند با مراقبت های این مراکز آزمون مشکل را در میان بگذارند.

وی در پایان افزود: اگر دانشجویان تا ۱۵ دقیقه بعد از برگزاری آزمون تاخیر داشته باشند سیستم خود به خود قفل می گردد دانشجو امکان امتحان در آن درس را از دست می دهد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.