برگزاری امتحانات رایانه‌ای و آنلاین در دانشگاه پیام‌نور ماسال

۱۱خردادماه،

71-35.jpg

رییس دانشگاه پیام‌نور ماسال، گفت: این دانشگاه مجری برگزاری امتحانات رایانه‌ای و آنلاین (بدون کاغذ) شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حامد هاشمی، افزود: دانشگاه پیام‌نور بعد از آغاز برگزاری کلاس‌های مجازی در مقطع کارشناسی ارشد که دانشجویان وارد سامانه آموزش مجازی می‌شوند و از امکانات و کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کنند، اکنون به صورت هماهنگ با تمام کشور آزمون‌ها را نیز در تمام مقاطع به صورت بدون کاغذ یعنی اینترنتی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این فرایند سوالات در یک لحظه مشخص بر روی صفحه کامپیوتر ظاهر می‌شود، اظهارکرد: دانشجو با شماره ملی و شماره دانشجویی وارد پایگاه اینترنتی شده به سوالات پاسخ می‌دهند و در لحظه‌ای معین آزمون به پایان می‌رسد.

وی افزود: نرم افزار امتحانات بدون کاغذ به صورت مجهز و با بهره‌گیری از امکان استفاده از ماشین حساب، پیوست‌های مورد نیاز احتمالی و صفحه چرک نویس برای دانشجو است.

هاشمی با بیان اینکه هدف دانشگاه پیام‌نور آموزش از راه دور است که این امر یعنی برگزاری امتحانات اینترنتی در تحقق ماموریت پیام‌نور و کاهش هزینه‌ها به ویژه هزینه کاغذ که به نوبه خود گامی در تحقق حماسه اقتصادی است، اظهارکرد: با به‌ کارگیری این نوع آموزش و بهره‌مندی از فناوری‌های تازه در ارائه خدمات آموزشی از راه دور، فرآیند یادگیری با مشارکت خود یادگیرندگان سهل‌تر می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.