برگزاری انتخابات یازدهم در ۱۲۰ کشور

۲۳اردیبهشت،

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با داخل در ۱۲۰ کشور و در ۲۸۰ شعبه اخذ رای در ۵ قاره جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، اولین جلسه مشترک اعضای هیئت نظارت و اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور مدیران ارشد وزارت امور خارجه و نمایندگانی از شورای نگهبان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

حاضران در این جلسه با ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته، به بحث و تبادل نظر برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در بین هموطنان خارج از کشور پرداختند.

در ابتدای این جلسه، حسن قشقاوی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خارج از کشور، با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بر لزوم تمهید همه لوازم برای مشارکت گسترده هموطنان خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه کشورها انتظار می‌رود که در همکاری با نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، زمینه‌های لازم برای مشارکت هر چه بیشتر ایرانیان مقیم خارج در انتخابات را فراهم کنند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همزمان با داخل کشور در ۱۲۰ کشور جهان و در بالغ بر ۲۸۰ شعبه اخذ رای در ۵ قاره جهان برگزار می‌شود.

زمان آغاز اخذ رای انتخابات در هر منطقه با توجه به ساعت رسمی آن کشور، ساعت ۸ صبح روز بیست و چهارم خرداد ماه خواهد بود.

ایرانیان مقیم یا مسافر در خارج از کشور با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی می‌توانند در رای گیری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.