برگزاری اولین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی در قطر/ اعتراض ایران و عراق به زمین تمرین

۳۰م دیماه ،

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی بعدازظهر امروز در استادیوم اصلی مسابقات قهرمانی آسیا در قطر برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از ورود به قطر و استقرار در هتل، استراحت کرده و پس از صرف ناهار به استادیوم اصلی محل برگزاری مسابقات رفتند تا اولین تمرین خود را زیر نظر مارکو اکتاویو و عباس هاشم پور پیگیری کنند.

در تمرین امروز که به مدت ۴۵ دقیقه انجام شد بازیکنان پس از گرم کردن و انجام حرکات کششی، تمرینات خود را که شامل مرور تاکتیک ها، ضربات ایستگاهی و تمرین اختصاصی دروازه بان ها بود انجام دادند.

از حواشی جالب تمرین امروز مصدومیت مترجم تیم بود که به سبب سنگلاخی بودن ماسه تازه استادیوم محل بازیها و تلاشش برای خارج آوردن سنگها از ماسه، بوجود آمد. تیم ملی عراق هم پیش از ایران در همین زمین به تمرین پرداخته بود که بازیکنش دچار مصدومیت شد و از کیفیت بد زمین به مسئولین برگزاری مسابقات اعتراض کرد.

به دنبال اعتراض سرمربیان تیم های ملی ایران و عراق و پس از تمرین تیم ملی ایران، گروهی از کارگران وارد زمین مسابقه شدند و بسیاری از سنگهای موجود را جمع آوری کردند و قرار شد طی امروز و فردا کلیه ماسه های موجود، الک شود تا بیش از این سبب مصدومیت بازیکنان تیم ها نشود.

همچنین بعدازظهر امروز، تیم های استرالیا، چین و عربستان ضمن حضور در دوحه تمرینات خود را پیگیری کردند.

از نکات جالب دیگر می‌توان به عدم اتمام ساخت استادیوم محل برگزاری اشاره کرد که قطری ها قول دادند، استادیوم تا سه شنبه به صورت کامل آماده خواهد شد.

در پایان تمرین ابراهیمی و شهریاری ضمن برگزاری جلسه با مسئولین برگزای مسابقات و اتمام کار مرحله آخر ثبت نام بازیکنان، کارت بازی آنها و کادر فنی را تحویل گرفتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.