برگزاری اولین جلسه هیات ممیزه دانشگاه شهرکرد

۰۶م آذر ،

رئیس دانشگاه شهرکرد در اولین جلسه هیات ممیزه دانشگاه شهرکرد، گفت: در حال حاضر بیش از ۷ هزار دانشجو در دانشگاه مشغول تحصیل می باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا – منطقه شهرکرد، دکتر اسماعیل اسدی به رشد چشمگیر دوره‌های تحصیلات تکمیلی در سال‌های اخیر بویژه ایجاد دوره‌های دکتری تخصصی در اکثر گروه‌های آموزشی و گسترش زمینه پژوهش و تحقیق در دانشگاه اشاره کرد و افزود: تشکیل هیات ممیزه مستقل در دانشگاه قطعا سبب توسعه و پیشرفت بیش از پیش این دانشگاه خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون حدود ۲۷۰ نفرعضو هیات علمی و بیش از ۷۰۰۰ دانشجو در۳۳ رشته گرایش دکتری تخصصی، ۵۰ رشته گرایش کارشناسی ارشد، چهار دوره دیپلمای دامپزشکی، یک رشته دکتری حرفه‌ای و ۳۹ رشته کارشناسی درهشت دانشکده دانشگاه شهرکرد مشغول به فعالیت‌های علمی و پژوهشی می باشند.

اسدی ادامه داد: مرکز رشد واحدهای فناوری و پنج پژوهشکده نیز در این دانشگاه در عرصه تحقیقات و فناوری فعال می باشند.

به گزارش ایسنا، درپی تصویب تشکیل هیات ممیزه مستقل دانشگاه شهرکرد از سوی مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، اولین جلسه این هیات در دفتر ریاست این دانشگاه تشکیل و اعضای آن معرفی شد.

دراین جلسه انطباق مصوبات هیات ممیزه مشترک دانشگاه‌های کاشان و شهرکرد با آیین نامه تازه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر انتخاب نایب رئیس هیات، شش کمیسیون تخصصی کشاورزی، دامپزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و منابع طبیعی برای این هیات تعیین شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.