برگزاری اولین نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک در کرج

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تربار شهرداری کرج از برگزاری اولین نمایشگاه عرضه محصولات سالم و ارگانیک از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ تیر ماه در کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ممتاز نیوز، غلامرضا عسگری با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه توزیع بی واسطه و با کیفیت محصولات کشاورزی است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک دارای دو سالن و ۴۸ غرفه است بیان کرد: یک سالن در نمایشگاه عرضه محصولات سالم و سالن دیگر به عرضه محصولات ارگانیک اختصاص می یابد.
این مسئول همه محصولات سالم در نمایشگاه را دارای لیبل محصول سالم از سازمان جهاد کشاورزی دانست اظهار داشت: اکثر شرکت کنندگان در نمایشگاه از تولید کنندگان استان و مابقی از دیگر استان های کشور می باشند.
عسگری غرفه های لبنیات ارگانیک و مرغ بودن آنتی بیوتیک را زا غرفه های موجود در نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در غرفه لبنیات محصولات لبنی از سویا تولید شده است و مرغ های موجود در این غرفه ها از غذای صد در صد گیاهی و یا در صورت نیاز از داروهای گیاهی مصرف کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: زمان افتتاحیه این نمایشگاه راس ساعت ۱۱ صبح و مکان آن کرج میدان جمهوری بلوار ماهان غربی جنب نمایشگاه و فروشگاه شیلات است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.