برگزاری اولین همایش پیشکسوتان عاشورایی در بوستان غدیر منطقه ۴

۲۷ آبان ،

شهردار منطقه ۴ گفت: ۳۰ آبان مصادف با دومین روز از هفته بسیح، اولین همایش پیشکسوتان عاشورایی در سالن آمفی تئاتر بوستان غدیر برگزار می گردد.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای برنامه های هفته بسیج افزود:همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج و به منظور گرامیداشت رشادت ها و ایثارگری های دلاوران بسیجی،برنامه های متنوعی در قالب فعالیت های فرهنگی و مذهبی بسیج از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه تا چهارشنبه ۸ آذر در منطقه ۴ برگزار خواهد شد.
شهردار منطقه ۴، یکی از مهمترین رویکردهای بسیج را الگودهی به جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: بسیج می تواند در الگودهی به جوانان و نوجوانان که نسل پویا و فعال جامعه و همچنین پاسداری میراث بزرگ معنوی و حماسی امام بزرگوار که همان شجره طیبه است، در سرنوشت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور نقش بارزی داشته باشند.
در ادامه مهدی کریمی فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه ۴، برگزاری هفتمین همایش بسیجیان شمال شرق تهران را از دیگر اقدامات هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد: در ششمین روز از این هفته مقدس، هفتمین همایش بسیجیان شمال شرق تهران درسالن آمفی تئاتر منطقه ۴ برگزار می گردد.
کریمی با اشاره به برپایی نمایشگاه ۱۰ روزه عکس و کتاب اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج نمایشگاه عکس و کتاب به مدت ۱۰ روز در ساختمان مرکزی برپا می گردد و بازدید از آن برای عموم آزاد است.
وی خاطر نشان کرد: تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل بیت، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای امامزاده پنج تن لویزان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، اعزام بسیجیان منطقه ۴ به نماز جمعه تهران، برگزاری صبحگاه مشترک در اولین روز از هفته بسیج و برگزاری زیارت عاشورا و عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در دهه اول محرم از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود. /ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.